2011. november 28., hétfő

Judit és Péter

Azzal szerettem volna megnyitni ezt a bejegyzést, hogy ez az esküvő különleges. Aztán rögtön eszembe jutott, hogy minden esküvő különleges, egyedi, megismételhetetlen, ezért ezt a sort ki is töröltem. Aztán meg az jutott eszembe, hogy voltaképp jogos, hogy különlegesnek érzem ezt az egyet. Egy közeli barátnőm ment férjhez tavaly tavasszal (tudom, kicsit megkéstem a poszttal), én terveztem a ruháját, szerveztem az esküvőjét. Emiatt kedves nekem. De különleges azért is, mert már babát várt, és mert a férj/apuka osztrák, így sokféle hagyományt olvasztottak egybe ezen a napon. Amiatt is különleges, mert a vőlegény barátja volt az egyik fotós, a menyasszony nagybátyja pedig a másik. Ezúttal a barát fotóit szeretném veletek megosztani, mert azt hiszem, nos, különlegesek. :)

Erről az esküvőről egyébként már esett szó ebben a posztban, ahol a dekoráció és a szervezés részletei kerültek terítékre. Most viszont következzen a menyasszony, a vőlegény, a Balaton, a koronák és a násznépről sugárzó glória!




























Fotók: Michael Kunz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése