2011. november 22., kedd

A menyasszony, akinek minden könnye gyöngyszemmé változott

Én nem hittem el, hogy van olyan emberi lény, akinek egész nap peregnek a könnyei, mégis gyönyörű szép marad. Mintha nem is könnyek, hanem gyöngyszemek gördülnének le az arcán. Azt pedig még kevésbé hittem el, hogy képek így vissza tudnak adni érzelmeket, ennyire kézzelfoghatóan. Hogy szinte kellemetlenül érzi magát a szemlélő, mert olyan, mintha hívatlanul lenne tanúja két ember végtelen megindultságának, és meglesné azt, ami csak rájuk tartozik.

Ez a házaspár olyan fotókat készít, hogy egy pillanatra voájörnek éreztem magam. Majd túltettem magam ezen, és bizony megkönnyeztem ezt az esküvőt, és szerintem ti is meg fogjátok. Mert csodálatos az, amikor egy fiú ennyire szeret egy lányt, és a lány is ugyanúgy viszontszereti őt, és úgy néznek egymásra, mintha más nem is létezne rajtuk kívül kerek e világon.





Akik pedig elbűvölő részletekre szomjaznak, hát voltak elbűvölő részletek is:



Ui: A vőlegény pedig nem egy kiköpött fiatal Nicholas Cage?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése