2011. november 8., kedd

Míg a halál el nem választ

Halloween volt a múlt héten. Itt ezt nagyon komolyan veszik, őrült készülődés, dekorálás folyik mindenütt, már egy héttel előtte pókháló borítja a házakat, csontvázak röhögnek az ablakokból, és véres kézcsonkok hevernek szana-széjjel a kertekben. És egyáltalán nem ijesztő (pedig én, a beszari biztos voltam benne, hogy az lesz), meglepően hangulatos és vicces az egész.

Rengeteg rajongója van a halottak ünnepének, és vannak olyan megszállottak, akik direkt Halloween hétvégéjére időzítik az esküvőjüket. És azt kell mondjam, hogy egy gyöngyszemre bukkantam!

Minden részlet a helyén, fejfák, koponyák, koporsók amíg a szem ellát, és fekete minden, még a csodálatos menyasszonyi ruha is, arany csipkével borítva. A csokrok külön megérnek a misék, és a ceremónia helyszíne... mintha egy Drakula film díszletét csórták volna el az alkalomra. Én le vagyok nyűgözve. És a buli is biztos hatalmas volt. Reméljük tényleg úgy lesz, ahogy az esküvői torta állítja: "Míg a halál el nem választ."








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése